Reklamacje i zwroty związane z amówieniami
- Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- W przypadku wad lub niezgodności Towaru z ofertą, Klientowi przysługuje uprawnienie do reklamacji Towaru poprzez zawiadomienie Sprzedawcy i złożenie oświadczenia woli w dowolnej formie, w szczególności:
- pisemnie na adres: VPOL SKLEP FRYZJERSKO KOSMETYCZNY UL. WILCZYŃSKIEGO 23 OLSZTYN 10-686
- telefoniczne pod numerem: +48 576 216 911
- pocztą elektroniczną pod adres: hairsklep@hairsklep.pl
Wymogi podane w punkcie 1 mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Sprzedający w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- Klient składając reklamację może zażądać od Sprzedawcy wymiany zakupionego towaru na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady.
- Konsumentowi przysługuje również prawo do żądania obniżenia ceny chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy.
- W przypadku uznania, że wada jest istotna bądź, gdy Konsument składa kolejną reklamację wcześniej naprawianego bądź wymienianego towaru, Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko;
- datę złożenia reklamacji;
- adres do korespondencji pisemnej a także adres e-mail oraz numer telefonu;
- datę zakupu wadliwego towaru
- skan dowodu zakupu
- przedmiot reklamacji z dokładnym zapisem nazwy, modelu;
- przyczynę reklamacji;
- żądanie rozpoznania reklamacji;
- podpis (własnoręczny podpis w przypadku reklamacji składanej pocztą).
- Wymogi podane w punkcie 7, mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Kupującego na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Konsumentowi nowego Towaru bądź usunięcia niezgodności, Sprzedawca ponosi koszty dostawy Towaru zarówno odesłania reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, jak również ponownej wysyłki Towaru od Sprzedawcy do Konsumenta.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych odeśle do Klienta na swój koszt reklamowany produkt.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpoznawania złożonej reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń oraz zasad dostępu do polubownych procedur rozwiązywania sporów dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, jak również w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów z siedzibą w Warszawie.
- Zwroty towarów Konsument dokonuje na własny koszt wysyłając bezpiecznie zapakowany towar na adres: VPOL SKLEP FRYZJERSKO KOSMETYCZNY UL. WILCZYŃSKIEGO 23 OLSZTYN 10-686